2012. július 25., szerda

Díszpárnák

"A szín szerepe nem az, hogy díszítsen, hanem hogy új tereket hozzon létre, megküzdjön az ürességgel." Lucien Hervé

Nézegettem a nappalink, és annyira üresnek tűntek a fotelek, kanapék. Így úgy döntöttem, hogy készítek rá díszpárnákat. Mivel régebbről maradtak alvó párnáink, amik összelapultak, így azokat használtam fel, hogy mégse vesszenek kárba, és ne kelljen olyan sok pénzt kidobni, pár párnáért, ami iszonyat drága. Habár igazából ha jobban belegondolunk, nem drágák, csak én keresek keveset... :)) Majd ez is lesz másképp :) De akkor sem fogok megvenni valamit feleslegesen :P De a párnákhoz visszatérve. Két színt kombináltam össze. Az ekrüt és a narancsos barnát. A kanapék sötét barnák, így a párnák kirínak a, de mégis a meleg barna szín árnyalatai. Nem szeretem a nagyon eltérő színeket, persze néha egy rózsaszín fehérrel, vagy zölddel igazán jól mutat, de szerintem a meleg színeket nem annyira lehet keverni. Persze ez csak a saját véleményem. Miután papírból megcsináltam a szabásmintát, szépen felvágtam darabokra, majd elkezdtem összekavarni a darabokat. Nagyon hamar kész is lett az első példány. Boldogsággal pakolgattam a kanapéra. Nagyon tetszett amit készítettem :)

Íme még varrás előtt az anyagok összerakva:

















És a végeredmény:



















Szerintem jól mutat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése