2012. július 19., csütörtök

Esküvői készülődés (cipő)

Egy esküvő cipőnél a legfontosabb szempont, hogy kényelmes legyen, és egész nap lehessen hordani. Amellett persze igen fontos, hogy néz ki, illik a ruhához és sorolhatnám még az érveket, ami persze mindenki számára különböző.
Mivel kényelmes cipőt akartam, eszembe se jutott, hogy a cipő új legyen. Mert azt bizony be kellett volna törni. Így egy olyan darabot választottam, aminek van egy kis sarka, nyár lévén nyitott, és nagyon kényelmes. Fura de édesanyámtól örököltem egy szép fehér szandált, ami még mindig szép és hordható, csupán egy pici átalakításon esett át, hogy illően nézzen ki. Így költségileg is nagyon kedvező volt a cipő, ráadásul kényelmi szempontból is kiváló.

























A cipő orrára raktam egy-egy virágot, olyat ami majd a hajamban is lesz, a harmónia végett. Íme így néz ki. A virágok költsége kb.100Ft-ra tehető. Azt hiszem, pénzügyileg ezt olcsón megúsztam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése