2012. július 17., kedd

Esküvői készülődés (csokor)

Gondoltam érdemesebb lenne egy olyan csokrot összerakni, ami örök emlék maradhat. A virág sajnos ugye elszárad, viszont a szalagból és gyöngyből készült csokor maradandó. Neki is álltam a tervezésnek. Számomra a barack narancssárga szín volt a színpatikus szín, így ez lett a kísérő szín. Hogy miért ezt választottam? A színek is jelentéssel bírnak. A sárga az örömöt, energiát, életet jelképezi. A piros pedig a pezsgést, izgalmat. A narancssárga pedig a két szín keveréke. Így a narancssárga jelentése a békés, izgalmakkal teli, energiától dús boldog életet szimbolizálja. Mi lehetne ennél kifejezőbb, így persze, hogy ezt a színt választottam. Persze a többi színnek is meg van a jelentése a lilának, zöldnek, kéknek. Ha érdekel titeket kérdezzetek és felrakok majd egy bejegyzést a színek jelentéseiről is.
De visszatérve a csokorra. Úgy terveztem gyöngyből és organzából készítem el, ezzel is adva egy újabb plusz jelentéssel felruházva a csokrot, még pedig hogy "hosszú ideig tartó".

Íme a kép a csokorról:


















A rózsák fehér gyöngyből készültek, a narancssárga virágok pedig organza szalagból. Nem volt drága az előállítása sem. 3m szalag 250Ft gyöngyrózsák 800Ft tartó:400Ft ami összesen: 1450 Ft. Szerintem elég költséghatékony egy ilyen szép csokorért :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése