2012. augusztus 5., vasárnap

Ovis készülődés, varrjunk ovis zsákot!

Lassan kezdődik az ovi és a suli. Itt az ideje a készülődésnek. Mi az oviban vagyunk érintettek, így ovis zsákot készítettem, hozzá való tornazsákkal. Persze utánanéztem nem járnánk e jobban ha megvennénk a boltit, de ahogy végignéztem a kínálaton... hát nem elég, hogy egyáltalán nem praktikus, de az én gyerkőcöm egy hét alatt szétszaggatja, olyan vékony és igénytelen. És ami azt illeti, ha egyszer valamire már beruházok, azt ne nagyon kelljen már 5x 6x megvenni.
Olyan ovis zsákot akartam aminek van tartása, így bélést raktam a vászon anyag közé. Belülre- kívülre is terveztem zsebet, hogy ne egy helyre legyen beszórva minden. És persze strapabíró legyen.

Félkészen:

















 Készen ovis jel nélkül:




















Tervek:
















 Vidám, hangulatos lett, a lányzó oda van érte. A tornazsák részét fél napig hordta, és boldogan mondogatta, hogy ő megy oviba. Jó, hogy ő is belekapcsolódhat az ovis készülődésbe, mert így várja, és nem lesz meglepetés számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése