2012. július 4., szerda

Kézzel varrt figurák

Azon törtem a fejem, hogyan lehetne, molyirtó kis levendula párnácskát csinálni. Mikor eszembe jutott, hogy sokkal szebb és látványosabb, ha a virágokat, egy kis figura párnába raknám. Nem is szóródna szét úgy a virág szétmorzsolódott része, ráadásul még dekoratív is lenne. Így neki is álltam. Készítettem egy szívecskét. Ekkor elgondolkodtam azon, mi mindent lehetne csinálni még a maradék polár anyagomból. Hisz molyirtó párnácskát csináltam már eleget. Így készült egy macis kulcstartó is. De nem elégedtem meg csupán ennyi információval, és eszembe jutott, hogy a kulcstartót, akár a kocsiba is ki lehetne rakni, mint illatosítót, és olyan alakban színben, amilyenben csak szeretném... Ideális ajándék, ha nem tudod, mit adj, de még sem akarsz egy tucat ajándékot adni valakinek.
Íme a képek:




















Elkészítése nagyon egyszerű, és hamar kész van, csupán egy kis fantázia, és egy jó ötlet kell a figura kitalálásához :)

A legjobb ha elővesszük mézeskalács formás szaggatónkat, egy karton papírra rárajzoljuk a mintát, kiszabjuk a polár vagy filc anyagból és kézzel összevarrjuk. A tömés akármi lehet, ami puha, nem használt lukas zokni, vatelin, anyagdarabkák. Használjuk a paplan öltést, és hamar kész is. :)

Jó szórakozást a gyártáshoz
Kreatív tanodácska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése