2012. július 21., szombat

Itt a nyár henna festés

A tattoo-t sosem szerettem, mert úgy vélem, hogy tönkreteszi a bőrt, és a mai napig előítélettel vannak az emberek felé. Viszont néha mégis szép, hogy egy egy finom ábra vagy rajz, egyes testrészeken látható. Amit egy csodás ékszer sem tudna pótolni, vagy felülmúlni. Így jött az ötlet, hogy akkor egy henna ábrát rajzoljak a bőrömre. Indiában persze ez tradíció. A menyegzőre készülő menyasszonyt tetőtől talpig hennával díszítik.
Szóval mindent összegezve, egy szép ábrát terveztem magamnak, amit a lábamra rajzoltam fel. Egyáltalán nem macerás, és kb egy hónapig bírja a festés. Ha pedig sokat vagyunk vízben, akkor még kevesebb ideig bírja. És egyáltalán nem drága. A lábamon látható festés összes költsége ha eléri a 300 Ft-ot. Szerintem megérte. ;)






















Íme a kép:

Persze nagyon sok ábra és ötlet található az interneten, mi mindent lehet rajzolni hennával. Pl Távol Keleti írásjeleket, szimbólumokat, állatokat, és nonfiguratív ábrákat is. Kinek mi mi jelent. Mindenesetre, a változatosság, gyönyörködtet. Legalábbis engem biztos :P :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése