2012. szeptember 10., hétfő

Varrjunk gyereknadrágot

Hiányolom a polcokról a sima egyszerű kis pamutnadrágokat, amelyek jól illeszkednek a gyerek testére, vele nyúlik, jól szellőzik. Így úgy döntöttem, ideje ilyet is csinálni. Ismét papírt és ceruzát ragadtam, felvettem a kb méreteket, és megterveztem a szabásmintát. Direkt nyúlósabb anyagot választottam, hogy ne feszüljön a gyerkőcön, és ha esetleg picit nem stimmelne a szabásminta, akkor az anyag jóvoltából, mégis passzoljon a gyerekre :) Ez amúgy egy nagyon egyszerű kis művelet, kezdőknek is bátran ajánlom :)
És épp tökéletes lett :) Többet is csináltam, a gyerek imád benne lenni :)



















És ha már meg volt a szabásminta, gondoltam, csinálok, gumis farmer anyagból is, és kordanyagból is... Fantasztikus lett, főleg, hogy alig költöttem rá, a gyereknek, meg vannak rendes ruhái :) Legközelebb a régi nem használt nadrágomból fogok készíteni neki nadrágot... így aztán még anyagot sem kell majd vennem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése