2012. október 5., péntek

Feng shui, északi oldal, karrier területe

Régóta vágytam már arra, hogy magam fessek egy képet textil anyagra. Eljött ennek az ideje is. Mivel a napokban elég sok térrendezési irodalmat olvastam, megnéztem nálam milyen területek nincsenek megerősítve. Megdöbbenésemre tapasztaltam azt, hogy az északi oldalon, ami a karrier területe, semmi nem volt. Azaz a konyhám... na szép. Szóval, döntöttem, nézelődtem még egy picit, és neki álltam a festésnek. Persze előtte magát a vásznat kellett megcsinálnom. Sokat gondolkodtam hogy nehéz selymet, vagy sima egyszerű vásznat feszítsek ki festőfelületként. Végül a nehéz selyemre esett a választásom, ugyanis, nem ugrik annyira össze a selyem ha víz éri, mint az egyszerű vásznat. Legalábbis nekem eddig ez a tapasztalatom, hogy a vászon hepehupás lesz, a selyem pedig szép egyenletes.

A feng shui szerint a karrier terület a víz eleme, így egy olyan témát kellett megfognom, ami a vízzel kapcsolatos. Kék, fehér, türkizkék, arany és fekete színeket használtam. A képen három aranyhal is van, melyek körforgásban vannak egy fekete hallal, amely elűzi a balszerencsét, egyben erősíti a karrier területét, ugyanis az északi oldal színei a kék és a fekete. Kínai írással, pedig néhány gondolatot még rá írtam.

Persze tudom vannak szkeptikus emberek is, akik egyből jönnek azzal, hogy ez mekkora baromság és úgysem hatásos, meg egy újabb dolog amivel a "csajok" agyát hülyítik. Igen én magam sem vagyok egy fanatikus térrendező. De lássuk be, aranyhalak, víz szimbólumok, ide vagy oda, de egy szépen megfestett kép a falon mindig jól mutat.

A kép éjszakai megvilágításban készült, remélem lesz időm majd egy nappali megvilágításost is készíteni :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése