2012. augusztus 31., péntek

Ovis készülődés, tisztasági csomag,neszeszer

Keresgéltem a nagy áruházláncok polcain ovis tisztasági csomagot, de nagy megdöbbenésemre, nem volt. Azaz találtam egy silány példányt, ami fiús szett volt, és mivel nekem lányom van, valahogy nem akaróztam elhozni. Ezek után törhettem a fejem, hogy hogyan és miként álljak neki. Mert nem elég, hogy fogkefe, fogkrém, szappan, törölköző, pohár, de még WC papírnak is bele kell férni. Így neki álltam a tervezésnek. Majd utána szabtam a végén pedig összevarrtam és lám lett egy szép neszesszer :)

 Készen:














Elején:
















Félkészen:


 












Tervek: 












Persze a belseje vízhatlan anyagból készült. Nem a szokványosból, ugyanis ez textil alapú, de mégis vízhatlan, jó pár éve ott porosodott már a polcon, itt volt az ideje, hogy felhasználjam :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése