2012. szeptember 28., péntek

Esküvői készülődés lezárása

"A boldogság jutalomként adatik meg neked az alkotó munka után. És a boldogság feltétele a küzdelem, a kényszer és a kitartás."


Antoine de Saint-Exupéry

Végre eljutottam a végére a tervezésnek és a megvalósításnak. Sikerült egy szuper fotóst is kerítenem, hogy megörökítse a szép ruhát és a kellékeket. Nem volt egyszerű, és sok olyan problémába ütköztem, amire nem is gondoltam volna.

Íme a végeredmény :)



És a hátulja:




A teljes ruha kialakítása és a kellékek összesen 20.000 Ft -ba kerültek. Elég költséghatékonyra sikeredett az egész projekt, habár egy két változtatást, még bele fogok rakni a ruhába, mikor eladásra szánom a kollekciót. Nagyon sok munka van benne, ezt nem tagadom, de a képek láttán, én úgy gondolom, hogy megérte, elkészíteni, a "megálmodott ruhát" mint boltban megvenni, vagy kölcsönözni egyet. Hozzáteszem, nem mentem férjhez, és nem is szándékozom egyenlőre, de úgy éreztem ez a "készülődés" se maradjon ki az életemből :)
Külön-külön már leírtam nagy vonalakban hogyan készültek el a kellékek, illetve a ruha. Sajnos  ruha pontos szabásmintát nem rakhatok fel (jogvédelem miatt), de remélem a segédleteim, leírásaim sokaknak segítségére szolgálhat.
A fotózáskor iszonyatosan fújt a szél, amiért nagyon sokat bosszankodtam, bele se merek gondolni, mi lett volna, ha tényleg férjhez megyek... :DDD de tényleg. És egy jó tanács, fotózás előtt érdemes egy kevéske alkoholt inni, hogy ne legyen annyira feszült az ember. :P :)





A felső mider nehéz selyemből készült, kapott egy csipke borítást a mell részre, és egy gyöngy diszítést is, amit kézzel varrtam rá. Nagyon egyedi, ugyanis nem használtam hozzá mintát, hanem én magam találtam ki. A derék mell alatti részre, pedig swarovsky kristályok kerültek, amit szintén kézzel varrtam fel. Mivel fűzős a mider, így könnyen a test vonalára alakítható. A belső merevítésnek köszönhetően pedig, melltartóra nem igen van szükség, csupán az aggódóbb típusúaknak, akik félnek, hogy esetleg megcsúszik a ruha.

A szoknya két részből áll. Egy alsó szoknyából, ami egyben a szoknya formáját is adja. Ez tüll anyagból készült. És van egy felső része, amely szaténból. Én szándékosan választottam a felső és alsó részre külön anyagot, de persze nyugodtan lehet a míder és a felső szoknya anyaga ugyan az. Habár a nehéz selymet nehezebben tartja meg a tüll.

A boléró, pedig nyúlós csipkéből készült, egy felső szabásmintája alapján.

Cipő, egy régi cipő átalakítása.

Csokor, pedig gyöngyből, és szatén szalagból készült, és egy kevés tüllből. A gyöngyrózsa elkészítése és a textil virág elkészítését a blogban megtalálod videó formájában.



Nézzünk pár tervet, tervrajzot:






A következő bejegyzésben pedig néhány tippet, ötletet, tapasztalatot osztok meg veletek, amivel könnyebb lesz az elkészítés, tervezés. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése