2012. október 18., csütörtök

Harisnyából virág

Napokban rátaláltam egy új technikára. Mégpedig a harisnyások klubjára. Szebbnél-szebb virágokat készítenek drótból és harisnyából. Gondoltam kipróbálom, mennyire nehéz ez a fajta virág gyártás. És ami azt illeti roppant egyszerű, és mindezek mellett elég dekoratív.

Szóval egy virág már kész, és készül a több is, hogy kész legyen egy gyönyörű virág csokor is, ami minden évszakban színesen pompázhat :)

Majd a teljes csokorról is rakok fel képet :) Most egyenlőre egy virág:


2 megjegyzés:

  1. Én egyszer kaptam ajándékba egy kitűzőt ami harisnyából készült (orchidea), nagyon szeretem. Szeretnék ilyeneket készíteni ajándékba és magamnak, de nem tudok hogyan kell! Segíts nekünk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen segítek, de kérek pár napot, míg elkészítem az "oktatási" anyagot :) Egy új bejegyzésben majd közzé teszem, figyeljetek :)

      Törlés