2013. április 6., szombat

Kötött bikini

Elkészült a kötött bikini felsőrész. Persze, most hogy kész lett még több ötlet, és megvalósítandó ötlet kavarog a fejemben. Hisz lehetett volna csíkos vagy pöttyös, esetleg flitteres, vagy gyöngyök is lóghattak volna le róla... Kár, hogy egy nap csak 24 órából áll, és abból oly keveset tudunk alkotásra fordítani. De nem panaszkodom, hisz még így is jut elég idő, mely örömet okoz.

Szóval mindent összegezve, egy egyszerű kék fonalat választottam. Íme a végeredmény:



Ha szeretnéd elkészíteni, akkor regisztrálj az információs levelünkre. Itt megteheted.
És nem csak a fürdőruhát, de egyéb más szépséges alkotások elkészítését megosztjuk veled.

4 megjegyzés:

  1. Ez igen!!!
    Csini fürdőruci, gratulálok, szuper!!
    Kiváncsian várom a bikinirészt is.

    Üdv: Tina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm. Igyekszem, habár az még csak tervezés fázisában van. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik,ügyes vagy.
    Milyen fonalból készült?
    Most jutott eszembe,valamikor, vagy 30 -35 évvel ezelőtt én is horgoltam,meg is fogom keresni.
    Éltem a lehetőséggel,feliratkoztam információs leveletekre.Hálás köszönet előre is.
    üdvözlettel,Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. A fonal egyszerű Red Heart Lisa. Üdvözlünk akkor a kis csapatban :)

      Törlés