2013. február 22., péntek

Pillangó pet palackból.

Még ha odakint szakad is a hó, nagyon sokan várjuk már a tavaszt. Legalábbis én már nagyon :). Lassan ugyanis itt a február vége, és hát már illendő lenne elvonulnia a télnek. De addig is míg elvonul a tél, díszítsük fel otthonunkat, ilyen szép színes pillangókkal, hogy jobb kedvünk legyen, és hogy még kihúzzuk azt a pár hetet a tavaszi színes virágokig. :)



Amire szükségünk lesz.
-Pet palack
-olló
-üvegfesték, vagy körömlakk
-kontúrozó
-gyöngy
-ragasztó
-drót

Mintát kinyomtatjuk vagy megrajzoljuk, majd a műanyagra rajzoljuk a pillangó szárnyakat. Ezek után kivágjuk a szárnyakat.

 Műanyag amire rárajzoljuk a mintát.

Ráhelyezzük a rajzol, vagy kinyomtatott mintánkra a műanyagot.

 Itt már rákerült a műanyagra a minta.


 Kivágott szárnyak.


Jöhet is a festés.

 Lefestett szárnyak.
 
A kívánt színekkel fessük ki. Ha megszáradt, jöhet a kontúrozás. Én ezt egy üvegfesték kontúrozóval csináltam, de sima üvegfestékkel is meg lehet csinálni, főleg, ha az a csőrös kinyomó változatunk van. Én ecsettel vittem fel a műanyagra az üvegfestéket.

Kontúrozva.

Sokat kell ezek után száradni a festéknek hogy ne ragadjon a munkadarab.
Megcsinálhatjuk gyöngyből a pillangó testét. Én dróttal fűztem össze a gyöngyöket, hogy tartása legyen, de most hogy így belegondoltam, akár össze is ragaszthatóak a gyöngyök, nem szükséges drót hozzá. Habár a pillangó csápjait mindenképpen drótból kell megcsinálnunk.

 Pillangó teste.

És ha megszáradtak a szárnyak, a gyöngyhöz ragasztjuk azokat. Ragaszthatunk rá egy csíptetőt is, hogy tudjuk majd rögzíteni a pillangót a kívánt felületre. De akár egy hurkapálcika végére is lehet, amit a virágföldbe szúrhatunk.

A végeredmény, ahogyan átvilágít rajta a fény.


4 megjegyzés:

  1. ez igen ,minden anyag hasznosithato és tényleg tavaszi szineket varázsol köszike

    VálaszTörlés
  2. De jó. Pont ma gondolkodtam, hogy kellene valami, amit esetleg kis hajcsatra, vagy hajpántra lehetne tenni. Szerintem ez jó ötlet.

    VálaszTörlés