2013. február 16., szombat

Fimo gyurma

Végre megérkeztek a megrendelt FIMO gyurmák, és neki állhattam a tesztelésnek. Meg kell mondjam meg vagyok elégedve a gyurmával, könnyen kezelhető, és jól formázható. Kisütéskor nem repedezik, szép alkja van, pont olyan mint amilyenre sütés előtt készítettem. Habár sok eszközöm hiányzik még a "tökéletes" alkotáshoz, de már most látható, hogy elég szép és atraktiv az eredmény.

Az első próba:






A második:



 A másodikra raktam FIMO lakkot is, na ezzel az eredménnyel nem voltam elégedett. Habár elég gyorsan száradt a lakk, de szerintem nem lett túlzottan fényes tőle a munkadarab, legalábbis annyira nem mint amennyire én szerettem volna. Pedig két rétegben vittem fel a lakkot. Ezzel még próbálkozom, hátha javulni fog a helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése