2013. február 6., szerda

Kötött rózsacsokor az asztalra, polcra.

Mikor elkészült a csokor, igazán kellemes mediterrán romantikus hangulatot árasztott magából. Mostanság néha amikor van időm egy pillanatra megállok és nézem, közben pedig mosolygok, és a nyárra tavaszra gondolok :)



Nem volt nehéz elkészíteni, viszont annál több türelmet és aprólékosságot kívánt meg az elkészítése. Mivel horgolni nem tudok, így kötöttem a rózsákat. Minden egyes rózsafejet külön-külön. Miután megvoltak a rózsafejek, kartonlapból készítettem egy kúpos alakú alapot. Erre ragasztgattam fel a rózsákat a pisztollyal. Köré rózsaszín tüllt raktam, és a rózsák közé, pedig gyöngyből készült füzéreket raktam.

A külön álló rózsafejek:

 

És kész is volt a csokor. Az ideje, kb egy- két hónap alatt készült el. Persze aki minden nap ezt csinálja és van rá ideje az gondolom hamarabb is készen van vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése