2013. január 25., péntek

Medálok gyurmából.

Mindig is imádtam a csillogást, főleg az ékszereken, így nem is hagyhattam ki azt a kínálkozó lehetőséget, hogy készítsek egy medált, ami gyönyörűen  csillog a fényben. Mivel a FIMO gyurmából maradt még, így ezt használtam. Könnyen formáztam most is, és a kiégetése is nagyon praktikus volt. Hamarabb elkészültem vele, mint egy gyöngyfűzött medállal. Készítettem egy szív alakút és egy virág alakút is.
Így néznek ki:






Nektek tetszenek ezek a csillogó medálkák?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép. És előbb kisütöd, utána beleragasztod a gyöngyöt, vagy együtt sütöd. Lehet, hogy ez buta kérdés, de sajnos nem tudom a választ. Meg lenne még egy kérdésem. Például azt a szép virágot, hogy tudnám ráragasztani egy üvegre, mondjuk pohárra? Gondolom, rásütni nem lehet? (Na bumm, még egy buta kérdés, egy kezdőtől)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Amúgy az alkotók világában nem létezik buta kérdés, ugyanis minden kérdés építő jellegű :)
    Mivel a gyöngy egy swarovski kristály volt, Így kutya kötelessége kibírni a sütőben a 30 percet 110 C-on, de volt már olyan munkadarabom is, amibe mondjuk kínai gyöngy volt beletűzdelve, és az is bírta. Ha szeretnéd hogy nagyon stabil legyen a gyöngy, akkor azt tanácsolom, hogy a gyönggyel együtt süsd ki, és miután kihűlt, piszkáld ki a gyöngyöt, és pillanatragasztóval vagy valami ultraszuper ragasztóval ragaszd vissza a pontos helyére. Nem a pohárra nem fog felragadni sütéskor, így a rögzítéshez szintén egy erős ragasztót kell választani, ennél a folyamatnál viszont a pillanatragasztó nem jó megoldás, mert a nagy felületet nem tudja megtartani sokáig.

    VálaszTörlés